Tuesday 5 June 2012

our last memory sayang...

assalamualaikum„nak cerita tentang saya and alif…kiteowg berkenalan pada 26/3…dia sangat kelakar… saya suka dengan sikap nya yang menjaga bahasa and bersahaja… dia sweet... one day alif propose saya…after that„ we start texting and calling… EVERYDAY non-stop he will always call me… his my heartbeat…when he call„dia cuma akan end call kalau saya dah tidur… dia mainkan piano untuk saya… dia yang selalu tidurkan saya… dia selalu kejutkan saya untuk bangun solat… ingat kan saya untuk baca yasin… suroh saya pergi mandi n berangan nak ada family sendiri…tapi semua tuh tinggal kenangan…hari nih 5/6 hari yang pahit untuk saya.. dia (tengku alif hakimi) meninggal dunia.. hari-hari saya sunyi sangat xde dia… tengok phone tapi senyap jer... cepat sangat masa berlalu… saya berharap roh dia dicucuri rahmat.. i’m happy with him… dia yang mengubah hari-hari saya menjadi bermakna… tapi dia dah xde.. he’s the only one yang pernah call saya tiap-tiap hari… pagi„ petang„ n malam… i’m lonely now… dia nyanyikan lagu happy birthday untuk kali yang terakhir sebab dia cakap dia takut xsempat… and pagi tadi jugak lah saya sempat tidurkan dia... n ayat terakhir dari dia saya sayang awak farah dan saya berharap awak cari orang yang boleh buat apa yang saya dah bagi kat awak...e'em„farah akan cari... dah-2 sampai sini jer yang saya boley bertahan.. xboleh nak cerita lagi… :’) nnt air mata mengalir… thank sebab sudi baca,,bye…

No comments:

Post a Comment