Sunday 15 April 2012

insyaALLAH bahagia sampai bila-bila..

assalamualaikum,, 
maaf sebab dah lama tak update blog,,
kat sini saya nak cerita tentang someone yang sangat special dalam hidup saya...
kiteorang kenal from FACEBOOK... 
dia IM,, and macam biasalah.. tak kan orang nak kawan tapi kite sombong rite...
but,, bile dah lama-lama tu... tersangkut pulak.. -.-
maybe sikap dia yang bersahaja,, wat saya selesa... (:
selalu buat saya happy,,disayangi... he's the one,, i think...
huhu,, saya sayang dia and insyaALLAH dia pun sayang saya...
kadang-kadang ada jugak lah saya buat benda yang dia x suke... tapi last-last saya yang dipujuk (: hihi,, MAAF !! i really love him,, insyaALLAH... pray foe us (:
nak tahu siapa?? hahaha... hello-hello lah kalau nak tahu... tak boleh nak mention takut nanti korang usha (: HAHAHA... watLek watPeace -.- 


salam sayang,,

f.a.r.a.h.j.a.s.m.i.n 

No comments:

Post a Comment